Bandyproffs, javisst ;)

Sitter hemma hos mamma och är helt slut.. Varit på bandy och kömpat arlset av mig! Det gick asbra för alla!

Igår var jag på tegel med grabbarna grus från täby. Nestor, Hammar och massa andra muppar! Det var super kul, men jag skulle ut på dansgolvet och drog en jävligt sexg vurpa i trappen...
Nykter som jag var (?) låg jag där och fattade ingenting. Sen ser jag 3 grabbar som tar tag i mig och hjälper mig upp, varpå jag fattar ingenting. tittar på dom som ett frågetecken och går.. hm.. ett tack kanske skulle suttit fint?

Sen vart det lite panik då jag inte hade en aning om hur jag skulle komma hem... Det blev taxi.
Han var då en bitter man! han tänkte skicka av oss mitt på motorvägen.. han stannade biljäveln och skrek åt oss att gå ut fort som fan! HAHA! Jag bara skrattade och sa att det kan han glömma, och slänger han ut oss så får han inte ett öre för resan! Då körde han igen efter mycket om och men... Javla bitterfitta!
(Kan ha att göra med att jag bad han dra åt helvete?:o)

Det var kul!

Nu ska jag titta i kylen efter något gott ;)
(mamma sa just lycka till så det får vell bli något ätbart ist...)


Kommentarer
Postat av: jimmy

ja idag sprang du bra :P hoppas att du håller de tempot nu varje gång ;)

2009-10-11 @ 20:19:53
Postat av: Ajja

Klart jag ska, bara lyckas hålla mig bakis varje söndag så går det nog bra ;) haha!

2009-10-11 @ 20:38:47
URL: http://anneliemyrberg.blogg.se/
Postat av: jimmy

haha ja de borde du kunna annars får du höra av dig så får ja fixa de åt dig :P

2009-10-12 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0