1 2, 1 2, 17 39, Com! ;)

Shit fan.. Bloggen har jag ju inte använt på hur länge som helst, men nu så fort man börjar blogga igen så höjs läsarsiffrorna :P trevligt trevligt..

Idag har jag kört lastbil, såklart ;) Men idag har jag inte haft lärare med mig i bilen utan en com radio istället :D Och Janne, en ifrån klassen. Det var spännande må jag säga och jävligt kul! Åkte till hallsta och tillbaka för att hämta höbalar.. Kom ganska precis tillbaka till skolan och ska strax ha prov :) Tror det kommer gå riktigt bra.

Roligaste idag: (I com radion)
Jag- Ska jag sjunga lite för er i andra lastbilen?
Ronnie- Hurru, vi ska vara rädda om comradion och inte förstöra högtalaren...

Jag- Radion låter som fan om jag inte håller i den..
Ronnie- Det är en comradio, ingen massagestav... 
Jag- HAHA! 

Jag- Ååh Ronnie jag såg precis din älkarinna gå förbi..
Ronnie- Jag tror bestämt att någon skaffade sig en prommenad hem från Rådmansö precis!
(En sigenare gick förbi)



Vad jag har att se fram emot när jag kommer hem är städning, tvättning och disk! Kul? hmm...
Undrar också vart min kära mor har tagit vägen, hon svarar aldrig på mina sms längre å vi hörs inte alls lika ofta, så glömmer hon att ringa ibland när hon sagt att hon ska, gammal och senil? ;) Jaja, hör av dig om du läser det här! Kan tänka mig hur det kommer låta.

- Hurrududu! jag är vell inte gammal och senil! Skitunge :D

Haha! Kan bli kul.
Nästa vecka börjar ADR kursen, vilket ska bli spännande. För er som inte vet vad det är så är det hantering av farligt gods. och på fredagen ska vi till brandstationen för att få släcka eld eller nåt sånt :P

Nu ska jag rusa! Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmmmmm jag ringde just men då har inte min söta lilla dotter tid:((( Hahahha du sitter väl med ngt prov eller så????? Jag svarade ju.....skrev ju att jag var ute och på hästryggen.... inge bra kanske att sitta i tele på en 4 åring...... puss till dig.

2009-10-08 @ 15:07:10
Postat av: Anonym

Hahahah jag vill också ha en sån radio ! Så kan du stå utanför butiken och hålla koll på alla fjortisar som vill köpa cigg och säga "incoming!! over.." när någon är på väg in!

2009-10-08 @ 17:08:18
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0