Wawowewaaa!

Tjobedoo alla glada!

Sitter hos Fröken Annelie i Norrtan och luskar på datorn och snackar skit och dricker kaffe med makrillmackor till :D gött som fan! Fick precis en skitbra nyhet också! Haha, det var inte så jävla länge sen, men hur kan man inte sakna den mannen? :P

Vi backade med släp idag, dålig frustration?! Fyfan! Men andra gången så gick det så jävla smutt så jag blev rädd alltså.. Då stog dessutom läraren och tittade på :D hah gött! I lördags så träffade jag Bellman och Gynther :D Har saknat min bellman, vem fan flyttar till skåne lixom... ååh! Men nu är han hemma iaf och blir hemma ett tag. Sen på nyår blir det till att fira i Danmark med Sandra, Humla, Gynther och Bellman. Ska bli sjukt najs! :)

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen av bloggen men det händer lite mycket just nu och jag orkar verkligen inte skriva om allt kul som händer, ni får fantisera :D

Nej nu ska jag vara lite soicial med my lady! <3 bye bye


Kommentarer
Postat av: CARRO

Det var ett bra jävla tag sen skåpen stod där i vardagsrummet haha! Den här bilden är grym !

2009-11-17 @ 11:54:40
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0