Tisdag... Snart löning :D

Sitter hos den försvunne Tippen som man aldrig hinner träffa och ska snart åka till Åva gymnasium på Öppet hus. Haha! Man måste ju se alla nya småskitar som ska börja samma helvete som vi ;) Och hälsa på gamla goa gubbarna på verkstan.. Usch jag kommer få ångest! haha!

Har inte varit i skolan idag för jag hade så jävla ont i magen i morse så jag knappt kunde gå.. Men utbildningen går jättebra! Var ute och körde med släp i trafiken igår :) Har fått C-kortet och Truck A och B. Sen är vi klara med ADR, yrkeskompetens och säkerhet på väg. Så snart är jag fan klar!

Sitter och lyssnar på Thåström <3 mums!

Hmm... skulle behöva åka till biltema..
Har suttit hela jävla dagen idag och spelat Tekken 6 och Guitar hero med Dan.. Fan vad slacky asså.. Menmen ibland måste man ju få ta det lugnt och bara spöa skiten ur kassa grabbar i spel ;) höhö!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe så ska vi åka när karln är klar!

JAG SKA PÅ TAKIDA!!! 3dje ggn gillt då ;) haha! På lördag blir det Takida med Nestor och Co. Sonic syndicate är förband :D Wohoo! Kommer bli najs! Och på söndag ska jag på dop, Lilla plastkusin ska döpas :) Också såklart Julmys hos Jessica :)

Nej hejdå åsnor!
Och Carro, du ska hjälpa mig imorn! Pallar inte alla själv :D Kommer när du slutar jobba ;)


Kommentarer
Postat av: CARRO

JAG TÄNKER INTE HJÄLPA DIG !! HA!! :D jag har tyvärr bokat upp mig, jag ska åka och shoppa lite imorgon tänkte jag, trosor ! Ronny fick äran att vara smakråd ! MOHAHA! You´re on your own bitch ;) ! hahaaha puss o porr!

2009-11-24 @ 21:49:30
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: CARRO

No fucking way! På torsdag ska jag åka till månen några timmar, så tyvärr det funkar inte då heller ;) maha!!

2009-11-24 @ 22:44:50
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0