Sture Myrberg


Min morfar... Han är en helt jävla fantastisk människa! Vi ses inte så ofta längre, för han och mormor har flyttat till Tumba. Men det finns inga ord i hela världen som kan förklara hur jävla underbar han är!

Han är så cool lugn jämnt, han gillar läget och är alltid glad och snäll. Snällare människa får ni leta efter. Han har ett sjukt tålamod. Jag kommer ihåg när jag och min bror var små och vi bråkade när morfar var barnvakt åt oss. Vi gick så jävla långt för att testa hans gränser, vilket jag ångrar bittert idag. Det var första och enda gången jag sett morfar arg. Och arg blev han, men tror tillochmed att han skulle kunna bli argare ;)

Han är en människa som jag vet ALLTID skulle ställa upp, nästan vad som än gällde. Han är den man kan åka till om man behöver komma bort och fixa med bilen eller liknande. Man fick alltid hjälp med bilen, och det var så jävla mysigt att umgås själv med morfar och bara snacka och hålla på med bilen. Man ser på hela honom att han älskar det precis lika mycket! Att hålla sig sysselsatt, det tycker han är kul.

När han nu fyllde år i November så fixade hela familjen en liten överraskningsfest för honom. I en lokal i Tumba, varken han eller mormor visste något om det. Att se hans lycka när hela släkten var där för hans skull, till och med folket nedifrån i landet och från Danmark kom dit för hans skull. Han var ju nästan tårögd.. :D Så jävla underbart och se den lyckan i hans ögon! Hoppas du hade en skitbra kväll!

Älskar och ser upp till sig så jävla mycket morfar, det ska du veta! Du är en trygghet i mitt liv.
Youre awsome!! <3 Puss och Kram!






Kommentarer
Postat av: Mamms:)))))

:)))) Han är bäst. Mamma och pappa är världens underbaraste, tur att vi har dom:)) Puss till dig:)

2009-11-23 @ 12:55:34
Postat av: Sandra

Bellman diggade också din morfar! ;)

2009-11-23 @ 13:38:25
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0