Märsta?!

Hm... hur hamnade jag i Märsta?! ajaa.. åkte vilse på vägen hit och hamnade i Arlanda. Fan för mitt lokalsinne alltså! sitter och spelar tekken 6 och avslutade precis guitar hero.

Igår skulle jag och My lady Anneli åka ut till ljusterö med hennes bil och byta till vinterdäck.. Ja vi kom till flygiskorsningen.. Där fick jag kärringstopp mitt i korsningen, mitt i! sen fick vi inte igång skiten igen, så det var bara att putta bilen ca 100 m och sen springa igång den. Kul kul... :P Sen gick allt bra, kunde dock inte stänga av den för då startade den inte igen.. haha.

Ska spela lite med Dan banan och Co nu. hejsvejs!


Vill ha sommar!!

Kommentarer
Postat av: CARRO

Hjälp :O hade glömt hur du ser ut i blondt! Sääxi !

2009-11-18 @ 11:52:59
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Lalli

Klockrenaste var ju att berätta för färj-gubbarna att min bil hade "svininfluensan" ^^ haha! puss

2009-11-20 @ 08:35:18
URL: http://annneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0