Körning med släp, shopping och Bio

Kom precis innanför dörren efter en helkväll med Sandra på bio. Vi såg Neew moon, den nya Twilight filmen. Mycket bra faktiskt :) Klockan 8 slängde jag iväg ett sms till damen där det stog typ såhär:

- Bio?
- När?
- Typ nu... Twilight eller nåt
- Jag är sjuk, och har feber. kan vi inte ta det imorn?
- kan inte i morn.
- hämtar du mig och kör hem mig så är jag på
- okej, är där om 30..

Så svårövertalad som hon är fick jag med henne ändå :D
Träffade lite gamla godingar på bion också.. Innan äventyret med Sandra så släpade jag med mig Per till Täby C för att shoppa lite christmasgifts.. :) Drog en BK på det och sen körde jag hem honom. Så fullspeckad dag med andra ord.

I helgen är det fan så jävla bokat det bara kan bli! Ska bli så jävla najs! :D
Fredag - Kanske tegel
Lördag - Jobba, Julmys hos Jessica, Takida på hovet!! sen utgång.
Söndag - Dop! Ska äntligen få träffa min lilla plastkusin!

Nej nu fick jag en fruktansvärt frestande känsla av att slå Carro på käften! Men hon är hos sin Mush så det kan bli svårt... Kanske dyker upp i natt och skrämmer skiten ur henne (bankar skiten ur henne) :D höhö!


Kommentarer
Postat av: CARRO

du är en våldsam människa... jag tycker synd om mig ! J A G . V I L L . I N T E . H A . M E R . S T R Y K !!!

2009-11-26 @ 01:11:05
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag måste helt enkelt lära mig att säga nej! ;D

2009-11-26 @ 20:57:52
URL: http://sandrasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0