En facebook konversation mellan mig och min älskad vän kalle...

Annelie Myrberg

Annelie Myrberg Goood i hate you! ♥

för ungefär en timme sedan · · · Visa konversation
Du och Kalle Carlsten gillar detta.
Kalle Carlsten
Kalle Carlsten
Bara sådär?!
jag blev faktiskt lite smått chockad, well played, you dirty disgusting pigwhore! ♥
för ungefär en timme sedan
Annelie Myrberg
Annelie Myrberg
Visst är det fantastiskt you skanky count! Hoppar allt är åt helvete och att du snart dör älskling ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kalle Carlsten
Kalle Carlsten
Precis vad jag behövde, satt ju här o var faktiskt lite smådepp, så kommer du och förgyller min dag!
tack älskade vän, hoppas du får lepra o tappar tuttarna ♥
för ungefär en timme sedan
Annelie Myrberg
Annelie Myrberg
vilka tuttar?! :D right back at you btw ;) ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kalle Carlsten
Kalle Carlsten
Du vet, de där grejerna som hänger ner från ditt bröst? - även om de kanske tekniskt sett inte är lika mycket 'tuttar' som död hud stoppat med föruttnat kött i ditt fall.. så är de fortfarande DINA tuttar! ses vi den 12:e? :)
för ungefär en timme sedan
Annelie Myrberg
Annelie Myrberg
Aah olkej då.. vad kallar man dina då? chips? Fan det började lukta om mitt tangentbord när du började skriva.... lång räckvidd... Klart vi gör raring :D Ska slita pungen av dig då ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kalle Carlsten
Kalle Carlsten
Chips funkar för mig :)
Nej det är inte mitt fel, det är tangentbordets sätt att säga: "OH FY HELVETE, SLUTA TA PÅ MIG DIN ÄCKLIGA HÄXA!"
Ah, fett nice ♥
Pfft, jag ska visa dig definitionen av BALLS OF STEEL!
för ungefär en timme sedan
Annelie Myrberg
Annelie Myrberg
hahaha aaaja! vi säger så.. den är nog så torr och överfull och oanvänd så att den trillar av om jag blåser på den... vi får vell se. Men snälla, du kan vell duscha innan du kommer då? Vi vill ju inte behöva utrymma lägenheten så fort du kommer. ♥
för ungefär en timme sedan · Ta bort
Kalle Carlsten
Kalle Carlsten
jo.. jag blev ju impotent efter den gången jag råkade titta rakt på dig.. *ryser* oh hemska minnen..!
För din skull så kan jag väl det.. bäst att jag börjar med att ta en dusch direkt, många lager gammal smuts som måste bort om jag ska hinna till den 12:e!
är det för mycket begärt om jag ber dig ha en papperspåse på huvudet när vi ses? ♥
för ungefär en timme sedan
Annelie Myrberg
Annelie Myrberg
Ja jag menar det, äckelkalle ♥
Haha, men det behövs nog inte, du kommer inte se något för du kommer bli bländad av min skönhet!:)
för 58 minuter sedan · Ta bort
Kalle Carlsten
Kalle Carlsten
förblindad av skräck möjligtvis.. :D
Allt denna kärlek gjorde mig hungrig, på återseende, min käre gnu ♥
för 56 minuter sedan
Annelie Myrberg
Annelie Myrberg
Du borde kanske tänka på vad du äter? jag menar bara att ja.. kanske inte ska äta alls typ. rickards lägenhet är inte så stor.
för 55 minuter sedan · Ta bort
Kalle Carlsten
Kalle Carlsten
kul, mycket kul. jag ska göra en bild på dig när jag käkat.. omfg, just you wait!
för 53 minuter sedan
Annelie Myrberg
för 51 minuter sedan · Ta bort
Simon Hammarstrand
Simon Hammarstrand
Jag tror nog att ni har h... Läs merört uttrycket "kärlek börjar alltid med bråk"? Jag vet att det bara är ett uttryck och det oftast inte stämmer så bra. Men shit, man behöver inte vara någon psykolog eller liknande för att se i era texter här att ni otvivelaktligen har känslor för varandra. Det är som på lågstadiet. Ni pratar "tvärtomspråket".
Annelie börjar med ett säga oh my god i love you. Efter detta följer en diskussion om Annelies tuttar. ( Vilka Kalle försöker gömma att han avgudar genom att klanka ned på dem.) Även annelie försöker prata dåligt om Kalles penis. "den är torr överfull och oanvänd! kort översätt - kom hit och använd den. detta lyser igenom rätt kraftigt.erkänn, du nästintill avgudar och längtar efter den.
Sen till det här med lukten. Det enda jag kan tänka mig är att ni båda attraheras av varandras dofter.

Så snälla sluta vara så taskiga mot varandra och tala istället om vad ni känner!! Så slipper vi kanske läsa dessa nedlåtande texter om och om och om igen. För vi vet redan!
för 4 minuter sedan
Annelie Myrberg
Annelie Myrberg
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag tror jag dör! fyfan vad kul! jajo, det stämmer nog! im sooo sorry! haha shit... någon har fruktansvärt tråkigt...?
2 sekunder sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0