YO HOES!!!

Hallaaaa!
Ja jävlar vad duktig jag har varit! :) Har varit uppe igår och idag och målat massa stallgaller med mamma på deras nya gård! Inte jättespännande men galet trevligt! :) Har också träffat min karl! Faaan vad jag älskar den mannen! :) Oslagbar!

Satt och tänkte på en sång som jag gick runt och sjöng på när jag var liten..
"Jag gick och plockade vinkor på stranden en dag
Det var så vackert väder och jag kände mig så glad"

Ja sen minns jag inte resten men mamma och Adde pratar om den än idag :P

Ska strax åka hem till Berga och ja... vet inte riktigt vad jag ska göra :P Jobbar imorn så ska vell hem och sova..

nej hejdå jävla flourtanter!


Bäst!!! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Visste att det bodde en liten hiphopare i dig darling ! Lägg ner rock n roll nu ! ;)

2009-05-12 @ 13:59:50
URL: http://bergacarro.blog.se
Postat av: Mamms:)))))

aaaaaa vink vink

2009-05-13 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0