Underbart!

Haft haft en perfekt dag! Gick upp vid 11 i morse, fixade lite och åkte sen ut till pappa. Kom ut till ön vid 3 så vi satt och snackade lite skit. Sen kom Bror och Julia. Och efter ytterligare en stund Roffe och Arne. Jag hjälpte ingela med middagen (eller dukning och disk men ändå ;)) Sen tog vi King kaben och körde lite teräng. Inte lite terräng!! Ni ska se filmen! haha!
Sen bytte vi bil och tog badbilen istället och drog ut på fyllestigen! och jävlar vad det gick! film på det också ;) lerig och dann blev man!
Ska ta med mig Carro på en ride snart, hon kommer hoppa av i farten! :P

Sen åkte vi hem igen, ställde upp kubbspelet och började spela kubb :) Men eftersom att andra laget slog ner kungen hela jävla tiden så blev det ganska lätta matcher :P Haha!
Sen vart det middag, köttgryta med ris! FASEN vad gott! Arne hade köpt någon billig 3.5 som inte blev särsilt populär vid matbordet! Haha smakade enbart vatten! Så jag struntade i ölen och drack päronsoda istället! :) Sen blidde det lite kaffe och kedjerökning... :P

Sen gick vi in och satte igång Sing Star! Vi har spelat Rock ballads, Abba, Svenska hits, Summer party och Disney! Det är någon jag glömt dessutom :P haha! Vi vart ganska nyligen klara med dom! Under detta så blev det ett par baileys och en orgasm! (Ni som tolkar detta fel och inte vet vad det är, dont bather to ask!)
Efter att ha spelat Sing Star i typ 6 tim har alla gått och lagt sig och jag är på god väg! Sitter och tuggar i mig lite Egggegg! ;) Tack hela familjen för en trevlig kväll! :)

Nu dags för bingen!

(Gårdagen orkar jag inte skriva om, mest för att jag inte ens minns hälften men också för att jag inte orkar! Men tack för en trevlig kväll!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska aldrig mer åka bil ! :P

2009-05-17 @ 12:51:45
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0