Skepp och hoj!

Javisst! Förberedelser på hög nivå!
Jag, Elsa och Carro satt i 2 timmar igår utanför Carros jobb och snickrade ihop en kista! En äkte skattkista! ;) Den är inte klar än och vi ska fortsätta ikväll. Den ska fyllas med chokladmynt ;) Sen tog jag och Carro tag i att fixa kläder åt oss! Fyfan vad snygga vi blev! Men det är mycket förberedelser kvar! Jag har nog aldrig någonsin gått in för något så här många 100 % i mitt liv! Vi är måttligt taggade kan jag ju säga! Ge mig fredag och sjörövarfest!! :D

För övrigt så ligger underbara katten Puma i mitt knä just nu, vilket gör det väldigt svårt att skriva! Dom är ju så fruktansvärt söta dom två!! När man ligger och ska sova och dom lägger sig på bröstet, eller om man ligger på sidan och dom lägger sig på midjan! Mmmm så goa! Nu sover hon som en gris! och ena min arm sitter fast under henne :P GOS!

Sen har vi ju en del städning att göra också.. PUH! Men det tänker vi inte börja  med för än allt inför imorgon är klart!
Det löser sig!

Nu ska jag försöka få bort katten och sen dra till jobbet! Ikväll blir det måttligt stressigt!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0