Backpain!

Shit pommes!!
Ryggont.. Det har jag aldrig haft på riktigt förut. Bara lite små ont. Men när jag vaknade i morse klockan 04.30, då jävlar var det smärta i hög grad! Jag visste inte vad jag skulle göra. Trodde allvarligt talat att jag inte skulle komma upp ur sängen, trodde att jag skulle bli tvungen att ringa ambulansjävel... Helt sjukt var det.. Så jag fick en panodil zapp av min kära karl. tror att den funkade för jag lyckades somna om efter ett tag.
Sen gick jag upp vid halv 9 och tänkte att nu lär det ju vara bättre, men nejdå! Så inget jobb blev det. Jag satte mig på bussjäveln och åkte hem, ingen rolig bussresa vill jag lova!
Kom hem och la mig på soffan... Hittade Diclofenac och tog en sån.. men det hjälpte inte heller.. Har smort in med Voltaren och haet lotion men vafan ska krävas för att det ska gå över?! :( Hjälp mig någon!!!
Jag har ont när jag sitter, när jag står, när jag går, när jag ligger och fan till och med när jag andas!
Nu halvligger jag i soffan med en kudde under ryggen och det börjar gå över lite efter diclofenacen.. Dock så tog jag den vid halv 2 idag så tycker det är lite sent att verka nu! men men.. ska ta en innan sängdags så man kanske lyckas få lite sömn :P
Jag håller allvarligt talat på att dö av denna smärta och gör inom vissa gränser VAD som helst för att få bort den!!
Någon som har bra tips?? ;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Ajja,



Testa att lägga dej platt på rygg, börja sedan pendla med armar (och ben) på så vis att du sträcker ut höger arm över huvudet och drar upp vänster ben, därefter motsatta rörelser, vänster arm upp, ner höger ben. Håll kvar en stund i varje rörelse, vinkla ut om du kan.



Har funkat rent "mirakulöst" på mej vid akuta tillstånd i stallet (liggandes i en solstol). Haha!



Kram (du var BÄST itklädd av alla på festen)!

2009-05-20 @ 21:40:36
URL: http://www.carinadahl.com
Postat av: Carro

Jag vet att du vill att jag ska massera dig men alltså du får tjata på någon annan ;) hahaha!

2009-05-21 @ 13:28:42
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0