Vi har så vettiga konversationer... xD

X - Hahaha jag får testa bara han inte blir mer sugen!! Skulle vilja se hans min om jag sa att jag var med barn, han kommer krama mig så hårt att jag blir mos :P haha. Vet inte om det är någon idee att säga något.

Jag - Haha! Du får säga att han kramade dig så hårt att du fick missfall! :P haha att han dödade sitt eget barn! :D Testa dig innan du säger något Och om du är det så får du ta konsekvenserna av det då ;)

X - Haha! "Om du är det får du a konsekvenserna då" Oj hoppsan! Ett barn. Nu har jag lärt mig en läxa :P hahahahah! fan vad vi är hemska! Jag skulle få en riktigt smäll av X om han läste vad vi skrev, du med antagligen! haha! :D

Jag - Hahahaha! :D han vågar inte slå dig! För då skulle du göra abort! Och skulle det vara försent så skulle du ge bort det till mig! Om han skulle slå mig så skulle jag sno barnet eller slå dig i magen så du fick missfall!Mohaha! ;)

X - haha! Du är tamejfan sjuk i huvet! Orka ge sitt barn till dig. :P DET skulle vara ett brott mot mänskligheten!

Ja som ni ser så har vi mycket att diskutera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0