Vad är det för dag?

Ber om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen!

Det har hänt massor!
Jag har hunnit bila till dalarna i fredags, fastnade i snöstorm och kom inte hem förän 05.00 på morgonen. Blev sjuk på kuppen! Jätteroligt... Att köra bil i 11 tim är sjukt påfrestande! Men vi hade en galet rolig resa! Och lite småsjuka utbrott kanske :)

På lördagen vaknade jag med feber, och sov bort hela dagen. Knaprade lite alvedon och sen vilade lite till. :P

På söndagen Vaknade vi inte förän typ 1.. Var hos Espan. Engström ringde och vi skulle åka upp och fixa med Espans bil :) Så vi åkte till Sara och Freddan och var där ett tag. Men grabbarna verkade klara sig så bra så jag gick in och snackade lite skit med Sara istället. Sen huxflux fick vi för oss att åka till Arninge och köpa dörrkarmar. Sagt och gjort. Vi tog Adam med oss och åkte.

På vägen hem ringer Engström. Och föreslår att vi åker och hämtar min bil i gribban. Jag går med på det utan att tveka :D Så så fort vi kom hem vände vi igen. Hämtadfe bilen och åkte tillbaka. När vi kom tillbaka å var klockan så mycket som halv 9. Så jag åkte hem till min karl oc vi gick och la oss.

Jag har märkt att jag tappar bort vad det är för dagar hela tiden :P Det är ganska jobbigt. Men idag är det tisdag och jag och Carro ska till Anstalten och hälsa på Johnny. Sen ska jag hem till Espan igen. :) Haha, han blir inte av med mig! Förän i morn då jag jobbar 3 dagar i sträck.

Lagade nyss pannkakor och väntar på att Carro ska komma hem, för jag är sjuukt hungrig!! :)

Såå bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0