Städa.....

Såådärja!

Det är torsdag, men jag har trott att det varit fredag hela dagen.. ? Japp, jag vänder lite på veckorna :)

Sarah kom förbi tidigare och drack kaffe. En stund efter att jag kommit hem från jobbet. Sen kom Carro hem och vi skrev en inköpslista, sen drog vi till Willys. Där handlade vi mycket som fan! Så nu har vi mat igen! På Willys träffade vi Matilda som följde med hem och så drack vi ytterligare en kopp kaffe. Och packade in grejor. Sen körde jag hem henne till hägernäs.
Nu håller jag på att städar för fullt! Det är snart kliniskt rent här ;) Har tända ljus i hela lägenheten och lyssnar på Bandit :D Sen när Carro kommer hem med en mixer ska vi göra Smoothie, yeeey! Har längtat!! 
Imorrn blir det till att tvätta hela dagen, sen ut till mina syskon och hälsa på. Sen hem till min karl som troligvis kommer ha en rejäl fylla efter MBkryssningen ;) haha!

Nu ska jag fortsätta tänkte jag, så det blir klart!  
Pusshej!


Jag på Tysklandsresan med Insane

Kommentarer
Postat av: matilda

hallå hallå =) angående ditt test så såg jag dig gråta för inte länge sedan =P men fylla kanske inte räknas haha!

2009-03-12 @ 21:42:12
URL: http://mylifetilda.blogg.se/
Postat av: matilda

haha nej nej okej =P

2009-03-12 @ 22:09:00
URL: http://mylifetilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0