Sova ut?!

Vilken dag!

Jobbade halv 10 till 19 idag. Är måttligt trött nu kan jag ju tala om!

Hade sjukaste drömmen inatt om min operation som snart kommer. Den var helt sjuk och jag vill verkligen inte operera mig fler gånger! :( Orkar inte förklara drömmen men det varade ända från att jag somnade till att jag vaknade, och den var jätte äcklig!

Utöver det så har jag jätteont i min handled. Vet inte riktigt vad jag har gjort. Men så fort jag tar i eller spänner den så gör det skitont! Ska avvakta och se om det går över.

Nu sitter jag och Carro och tittar på Beck :) Jag har bakat kladdkaka och den blev jättegod. Imorrn ska jag ta en FET sovmorgon! Stänga av telefoner och sova bort hela jävla dagen! Fyfan vad skönt!

Snart sovdags! Och imorn ska jag till min man ! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0