Sleepless nights

Sådärja, jag vet att jag sa att jag skulle ta en FET sovmorgon! Men.. Jag sov bara till halv 1... Och det är inte en lika fet sovmorgon som jag hade tänkt mig :P Men men. Å andra sidan hade jag jättesvårt att sova. Vaknade hela tiden men ville somna om. Det var dock svårt.

Så jag gick upp, käkade frukost och Carro drog till sin mami. Satte mig vid datorn en stund sen fick jag någon knäpp och började städa.. Igen... Dock blev det totalsanering av lägenheten den här gången :P Jättefint är det nu! :) Carro kom hem för ett tag sen och nu började hon städa badrummet som jag inte hunnit med :P haha!

Sarah vill ha med mig på en skiva den 26 Mars. Funderar på att gå. Men vill gärna ha med mig någon. Nån som är sugen? ;) 

Ikväll ska jag till min karl! Längtar redan! Mums! ♥
Imorn kanske jag och Carro ska till Anstalten och hälsa på JB. Ska bli spännande! Var ett tag sen jag träffade Björkligan! ;) Haha!

Nej nu blir det något gott, kanske lite av min kladdkaka jag gjorde igår? ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

ta med dig din karl? :P eller han kanske inte är så jättetaggad dock :P

2009-03-16 @ 18:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0