Säg att du älskar mig.

Jag såg nyss "Säg att du älskar mig". Vad ska man säga? Har sett den förr.
Jag mår dåligt i hela kroppen, genom hela filmen. Den är så fruktansvärt sjuk! Att någon ens kan komma på att göra en sån film? Jag blir berörd av filmen just därför att det verkligen kan hända.
Det är en riktigt skrämmande tanke och adrenalinet i kroppen pumpar fortfarande. Jag vill döda just nu!

Ni borde alla se den, men den är jobbig psykiskt! Det är knappt så att jag klarar av att se den.
Ni som inte har sett den borde se den. Den handlar om en flicka som är 15 år och går gymnasiet. Hon blir våldtagen av tre jämnåriga killar i hennes skola, och tvingas sen att hålla tyst om det. I stort sett så står hela skolan för att hon ska hålla käften! Hennes bästa vän är den enda som vet och den enda som bryr sig och tror på henne, men också hon blir tvingad att vara tyst. Tills den ena killen väljer att kliva fram. Samtidigt kliver hennes vän fram och det blir en stor grej.

Allt blir större och försöks tystas ner hela tiden, och Fatou, den 15åriga flickan vill helst inget annat än att glömma. Men tvingas att minnas och berätta tillslut. Hennes skola vänder sig emot henne helt och hållet och hon tvingas byta skola.
Men där verkade det inte heller bli någon dans på rosor.

Filmen är så sjuk att det gör ont i kroppen. Jag förstår inte hur en våldtagen flicka kan vara ett sånt offer.
Visst är hon "offret" i dramat, men att hela hennes skola tycker att det är henne det är fel på det är så grymt!
Det värsta av allt är att det verkligen finns såna människor där ute som gör så!

Jag skulle verkligen vilja ställa alla våldtäksmän på rad och sparka kulorna av dom! Såga av deras kukar med smörkniv och spotta dom i ansiktet! Dom är inte ens värda skiten under mina utsvettade risiga skor!
Ni borde grävas ner levande och tas upp strax innan ni dött för att sen hålla liv i er så att ni dör sakta men säkert!


Nu ska jag varva ner lite och försöka sova, tror inte att det går. För jag mår dåligt!

Hoppas ni alla andra mår bra! Och hoppas verkligen att ni ser den filmen och inser hur sjukt det är!

Säg att du älskar mig - En stark och fruktansvärd sanning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0