Kycklinggryta med pasta och Wok :))


Yääääh!
FYFAN vad jag är bra! Kom hem från jobbet för ett tag sen, då drog jag ihop en middagsidee..
Jag tog en hel kyckling, skar den i bitar, stekte den i pannan med smör. Sen tog jag Wok och stekte i olja och lät koka en liten stund! Sen körde jag i köttmarinad och massa steka bacon :)) Sen blidde det massor av olika kryddor. Och sen blandade jag ihop allt och gjorde en gryta! :) Och så blev det pasta till det! Oh my god! Helt gudomligt gott vart det!
Var får jag allt ifrån?!

Såå tillbaka till verkligheten då Ajja egentligen inte kan laga mat! Men lyckas oftast när jag verkligen vill och bara improviserar ;) haha! Men det vart gott som åsna!
Nu väntar jag på Carro, ska klippa henne :) Sen blir det nog till att sova.

Nu vill jag gratta min mor också som har klarat teoriprov idag fast truck :) Det går fint för min familj! Och för mig måste jag ju säga :) ;)

Ni som undrar vad siffrorna nere i hörnen är får fundera ett tag till. Kommer berätta vad det är så småningom ;)
PUSS






Kommentarer
Postat av: Mamms

Tack mitt hjärta:) Det går fin fint för oss:)) Kanon kul- Men såg just på vädret... snö i morgon:P Vill inte ha mer... Jätte kramizar

2009-03-04 @ 22:37:33
URL: http://catrin.myrberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0