Ja det gick ju bra... ?

Usch och fy för vårdcentralen!!!
Jag kom in till Norrtälje och möte bror, han förljde med till Rimbo husläkarmot. Vi kom dit vid halv 6. Jag hade tid 20 i. Perfekt tänkte jag, nu behöver vi inte vänta så länge.... Eller?!

Efter ett antal tjatiga knäll på kärringen i kassan så fick vi veta att min läkare är försenad för hon stå i snöstorm och bilkö.... Vad för jävla snöstorm om jag få fråga?! Inte fan snöade det när vi kom ... Aja, så vi fick sitta ner och vänta yttligare.. När hon väl kom var klockan 7....

Tycker man inte att läkare som är försenade ska höra av sig till sitt jobb så dom kan informera patienterna som faktiskt är där av en andledning! Att dom behöver hjälp!! Jävla idioter..

Nu ska jag sova. Ska in och lämna prover i morn och ta ut en medicin... kl 0700 ska jag gå upp en ledig dag :(

Peace! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0