Händelserik bakisdag?

Herregud!

Igår morse ringde Matilda mig och frågade om jag ville komma till rikard på kvällen, sagt och gjort! Efter jobbet begav jag mig till hägernäs och drack vin! ( tänkte dock inte på att man får en hyfsad baksmälla även om man tar ett glas eller 4) Vi hade skitroligt, och fick för oss att bestämma att gå på Cosmonova dagen efter...

Vaknade i morse med helt sjukt sprängande huvudvärk! Jag mådde illa och ville inte ens gå upp från soffan! Jag var så jävla skakis! Usch! Sen slog det mig... COSMONOVA!! Helvete :P Så det var bara att dra sig en stund, gå upp och hoppa in i duschen och sen bege sig till Cosmonova.... Yey. Till råga på allt så var föreställningen vi skulle gå på slutsåld ... Så vi har knatat runt på ett jävla museum i 2 timmar...

Men utöver att jag var bakis, så var det mycket trevligt och trevligt sällskap. :)

Nu ska jag äta upp min pizzasallad och sen sova eller något :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0