Godmorgon folket!

Fan vad jag älskar att sova länge!!! :)) haha! Det är det skönaste som finns!
När jag vaknade i morse hade jag ett missat samtal, och det betös att jag skulle jobba idag, men det gör inget för det är så jävla kul :D haha!

Tänkte försöka klämma in jessica någonstans i mitt schema, men vi krockar bara hela tiden :P Plus att jag skulle käka middag med Carro, det får bli en sen middag :P
 
Jag ska sluta sova innerst när jag sover hos Espan! :( fan vad ont i kroppen jag har haft senaste gångerna nu... Så nu byter vi plats!!

Utöver det är det perfa! måste fixa min medicin idag. :/  Nej nu ska jag åka och jobba! Är i Edsbro så det tar ett tag att komma dit :P Peace!


4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0