En sjuk dröm!!

Juste! Jag kom på vad jag drömde, det var helt sjukt!

Jag minns att några av mina vänner och min bror skulle åka på kryssning, Bror och Carro och Ääli var med minns jag. sen massa fler. Jag skulle inte följa med. vet inte varför, men men. Båten avgick i vaxholm av någon andledning.
Jag var på båten innan den åkte, för jag skulle säga hejdå till alla. så jag var uppe i baren, Carro var redan aspackad!
efter ett tag sa jag att jag måste gå av! Annars kommer båten åka fast jag är på.
Och alla sa att båten åker inte om det är någon på som inte har betalat... Jag minns inte ens hur jag kom på?
Sen ser vi att båten åker mot skarpö och vi tror att den ska lägga till där, Men alla sa att om dom kommer på att jag är på båten så åker jag i fängelse..
Så jag fick för mig att hoppa! Jag hoppade rakt ner i vattnet utan att tänka efter... Jag glömde min mobiltelefon och min väska på båten, och ingen brydde sig om att jag hoppade.
Men iaf så började jag simma tillbaka mot hamnen i vaxholm. Det var båtar i hela vattnet och ingen brydde sig om att jag var där. Så jag skulle försöka simma under vattnet, men där var det massa ankare överallt så jag hade skadat mig.
Tillslut kom jag upp på land, dyngsur! Och mindes att jag hade glömt allt på båten!!
Så jag hoppades att dom tog hand om mina saker eftersom att jag inte kunde ringa.. Sen åkte jag hem tror jag. efter någon dag så ringer jag dom när dom är på väg hem. och frågar om dom tagit mina grejer, men då säger ääli att dom slängde av det på skarpö när dom hade lagt till......?! För oincheckat bagage får inte finnas på båten :S Så då har det legat på kajen i mer än ett dygn och är troligtvis stulet... :/ Tack för den!  Mer minns jag inte :P haha!

Kommentarer
Postat av: Carro

Varför var just jag aspackad? Hahaha! Jag borde vara hjälten i dina drömmar!:O

2009-03-05 @ 13:48:30
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0