dmjeipc

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel?  30
Vad tycker du om kärlek?   Min kärlek är bäst!!! :)
När kramade du någon sist? Igår :)
Hur många har du haft sex med? Jag är oskuld
Har du svårt för att bli kär? lite, men nu är jag dödskär :)
Saknar du någon speciell person? Ja :)
När kysste/hånglade du med någon senast? I måndags kväll :)
Haft sex på en jätteoffentlig plats? jo
Ångrar du det? nej
Är du singel? nej :)
När fick du senast en komplimang? Igår.
Har du blivit sårad av en kille? Ja
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Japp, läänge sen!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Ja.
Sprungit naken ute? Ja, på fjordis!
Flashat något intimt bland folk? Tuttarna i tyskland! :P
Åkt ambulans? Japp, 2 gånger
Gjort något riktigt dumt? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja,
Slagit ner någon?Ja, rör du min bror dör du :P
Hånglat med fler än 50 pers? ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Hånglat med någon riktigt ful? Haha ja
Skämts över dina föräldrar? Nix, eller det beror på hur man ser det
Sagt hur dålig din partner är i sängen? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? alltid
Tar du droger? nej
Dricker du? Ja
Vad sover du i? En säng?
Varit riktigt kär? Japp!
Varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja
Är du ensam nu? Ja. ska snart till jobet
Vill du gifta dig? vet inte
Vill du ha barn? japp
Blivit polisanmäld? Tror inte det..

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Carro (men det är inte min säng)
Du delade säng med? Carro
Såg dig gråta? minns inte
Fick dig att gråta? spelar ingen roll
Du delade cigg med? Carro?
Du gick på bio med? oj!
Skällde på dig? Vet inte
Gjorde dig arg? öum?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja,
Pussat någon? Ja!
Köpt någonting? nix
Haft mens? ja
Sjungit? öum, ja säkert
Saknat någon? Ja, hela tiden

ÖVRIGT:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Anneli och Espan!
Vad gjorde du kl 8 imorse? Sov..
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?började med den här skiten
Det sista du sa högt?okej, puss hej
De sista någon sa till dig? vet ej
Vad står det i ditt senaste sms? Hörru din förintelse!:) Upp med dig! Ta ett bad nu istället för att sova! Puss
Vad har du druckit idag?Fanta

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha mitt förintelse sms! Jag ska ta din oskuld ikväll!

2009-03-11 @ 14:21:10
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0