All i need is you

Det är dystert och målnigt, men kan inte hjälpa att ha vårkänslor ändå :) Dom soliga daganra har satt spår ;) Och jag tog en titt i almenackan idag, och där stog det att det är vårdagsjämning! Hur mysigt låter inte det?!
Jag minns när jag var liten och var ute hos pappa och det var just den här dagen. Alla på hela området gick ut och plockade och sopade undan grus och grillade korv och drack saft, alla ungar och föräldrar i hela området. Sjukt mysiga minnen.

Nu började tvn kakka, :( Vi har ju bara 1an, 2an och 4an numera. Men vi har beställt nya kanaler. Men ändå så ska dom få kanaler vi har dumma sig! :/ Åsna!

Ska strax göra mig redo för jobbet. Efter jobbet blir det till att möta Ia, long time no see.? :P
Vi ska nämnligen till uppsala imorn och jobba 11 tim :P Så ikväll blir det lungt med film och troligen sova tidigt, om det går :P haha!

Kommer inte få träffa Espan förän på söndag! :( Och då blir det bandy!

Haha, sitter och tittar på Hem till gården. Det måste nog vara den sämsta serien som någonsin visats på tv! Efter glaumor såklart ;) haha!

Nej nu ska jag göra något vettigare :) Pusshej!


Haha, den här bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0