Forts 4.

(Nettan bakom pennan)
HEEYY VACKRA QWINNA! (OR)
Vad kul det var att ni kom. Helt underbart. Vi kommer ha skitkul, jag känner det i hela kroppen. Sitter och tar ett glas vin efter maten och jag tycker ni e helt underbara

Förbanna inte mörkret
Tänd ett ljus istället.

Kramizzar i trängsel
Nettan! ♥

(Micke bakom pennan)
Ja fan då var dom här syrrans unge + polare. Jag fick göra käk till dom "stackarna" Men (det var kul) haha!
Ja att dom kom alltså. Nu har jag diskat upp efter middagen och sitter och kollar på mythbusters. Vet inte vad jag ska skriva. Så ha en jävla god dag.

M.M.
Din morbror.

(Annelie bakom pennan)
Godmorgon Danmark! Kaffe och cigg och klockan är 10.Idag ska vi till stranden och kristiania! Yeeh!=)
Nej laffet ropar, bye!

(Elsa bakom pennan)
11.34
Vi har suttit ute i solen i någon timme och surplat lite vinoch bättrat på brännan :P Nu kom det ett jättemoln så fick gå in i väntan på att det ska dra förbi.. Det går nog ganska fort för det blåser på ganska bra. Vi sitter här och snackar om lite allt möjligt och har det jävligt trevligt! =) Juste, måste berätta om några kvällar sen när vi låg och sov. Plötsligt sätter sig Annelie upp och säger: Varft fan är jag?!
Elsa: pratar du i sömnen?
Annelie tittar på mig och säger :
- FY FAN!...
Elsa: va, vad säger du?
Ajja: jag vet inte
Elsa: drömmer du Annelie?
Ajja: jag vet inte....
Annelie kollar sig "skräckslaget" omkring i rummet  och säger Fyfan!
Sen dunsar hon ner i sängen med en duns och somnar om :P


To be continued....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0