Resedagbok! Helsingborg 29/5 - ??/6 ;)

Vi har ju passat på att skriva en dagbok under tiden vi varit här, så tänkte lägga upp den. :)

(Elsa bakom pennan)
HELSINGBORG! Kl 08.30 29/5
Elsa och Annelies resa med den rullande bordellen.
Äntligen är vi piväg, dagen började med att cdspelaren inte funkar, fick springa upp och hämta en ny! Redan sena iväg och och vi åker och hämtar Jonas för att fixa det sista papprena till bilen. Självklart kommer hanpå att han glömt hälften av papprena hemma... Så det var bara att vända om och hämta dom.. Suck.
Tillslut löste sig allt och vi har fyllt luft i däcken och till och med fått i oss frukost!
BYE BYE Åkersberga!!

TYSTBERGA!!! (Tyst-berga!!) Mohahaha
Käften suckers!! :) KLockan är nu 11 och vi lyckades just få igång musiken (mp3) i bilen :D

12.25.
Körde lite vilse påväg till polkagrisfabriken i Gränna, hittade en liten by där vi sprang in och handlade istället :) 
Nu är vi på rätt spår igen

14.40
Och vi rullar äntligen in i helsingborg!!! WOHO! Tiden har gått skitfort, men nu börjar man bli sugen på att komma fram. 

/ OBS! Kom visst aldrig in till helsingborg, körde nog lite för långt... OJ det gjorde vi inte alls :P haha lurigt detdär när gpsen och skyltarna säger olika saker :P 

30 - 31/5
Andra kvällen är igång & vi börjar bli fulla igen, härligt! 
Idag har vi städat, bråkat med barnen & varit i kyrkan och bett om förlåtelse:P 
Igårkväll flängde vi runt som 2 får med rännskita! haha rullade runt under ett par gungor i en sandlåda(?) 
Häpnade över helsingborgs LILA tåg, otroligt häpnadsväckande.
SLUT FÖR MIG
Nu ska jag supa!

(Annelie bakom pennan) 
31/5
Haha, andra kvällen ute! Fan vad kul vi haft! Vi kom just hem med 7 grabbar.. Sitter och dricker öl nu med alla grabbar, morbror och steffi och Elsa :P
Jag och elsa raggade ihop massa nummer ikväll ;)

Ajjas nummer!
Daniel - 0730781***
Emilia - 0701747***
Ihab - 0736805***
Joel - 0738946***
Johnny - 0761723***
Kim - 0705858***
Sing - 0703872***
Ted - 0707518***

Ja, ni ser! Jag är bäst! haha!
Elsa sitter just nu och har skitkul med killarna.
Det värsta är att när man skriver så tänker man på skånska, och därför stavar man som ett arsle! Haha!
Vi har börjat säga ja på skånska :D
(jag har tappat rösten)

Jag hittade ett till nummer!!! woho!
Max - 0738135***

(Elsa bakom pennan)
Annelie tror att hon har en chans, det har hon ju inte för så här gick det till när jag raggade nummer...
Hej, vad heter du?
Jag är elsa och jag är från stockholm.
okej vad ska ni göra ikväll?
ge mig ditt/ert nummer så hörs vi sen!
Annelies sätt att få telefonnummer var en aning annurlunda:
Hej, skulle jag kunna få ditt nummer?!

Hahaha vilka fyllejävlar vi har betett oss som ikväll, men fan jag har min PING & jag är hans PÅNG
PING är ANNELIES maskot! (& min hora) :)

Bytt = Bytat
Rumpa = balle
hahaha, fan vilken skön balle du har! haha!! :)
Svenska:
Fan vilken skön rumpa du har!
hahaha helt sjukt!
Nu säger vi godnatt
klockan är 04.57 och nu ska vi sova!
PUSS

(Annelie bakom pennan)
31/5 klockan 13.40
Nu är vi vakna! gick upp typ 12, ligger i hängmattan båda två och blir bruna som fan!
Ska gå och handla sen
Fan vi smälter bort, det är typ 200 grader här!
Peace!

16.03
Nu sitter vi i en park och solar :)
Ska räkna alla nummer sen när vi kommer hem! haha
snart går vi till subway och äter! FUCK HGB att inte ha några fungernade bankomater asså! och inte fanns det många heller... haha nu får elsa pennan! :)

Fett skönt sitter i en park och bara glassar i solen! men fan något fel är det ju på helsingborg, inte någon jävla fungerande bankomat någonstans! det få som finns funkar inte, och de ännu färre som funkar ger bara ut 500 lappar. hur i helvete tror dom att man ska kunna betala parkeringen ?
Det kom just en engelsktalande snubbe på cyckel, han bad om ursäkt för att han stirrade men poängterade att han bara kollade in Annelies tatuering :P
Casual, sa han och cycklade iväg... hehe.. de e najs!
haha vi har inget snorpapper med oss så Annelie torkar näsan med tamponger! :P
Nej nu ska vi nog vidare och käka subway, mums! :)
Träffade min PING igår! han blev annelies maskot och jag blev hans PÅNG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0