Fortsättning Resedagbok! :)

(Elsa bakom pennan)
Måndag 1/6 12.30
Nu sitter vi i bilen igen. Gpsen är på horhumör så vi får klara oss utan den.. Vi ska till malmö och hälsa på en vän till mig. Får ju hoppas att vi hittat dit innan 5 för då ska han till jobbet. hehe men det är nog lugnt. Så ska vi förbi handelsbanken också och ta ut pengar eftersom att mitt kort är spärrat :D

Juste, vi har glömt att berätta att synen blir ganska färvrängd här nere :) Bää säger korna och Muu säger fåren :D

Klockan är nu 17.00 och vi är påväg tillbaka till helsingborg, fan jag ska ha nr 7 nu och Annelie ska ha 150. Jävlar vad det flöt på bra i malmö :D
Vi drog och käkade Cevapi med Stålis medans cebra sprang och lekte i parken :P vi bestämde att vi ska dit på torsdag någon gång efter 4 så ska vi dricka öl i solen, sen dra ut där i malmö =) KOmmer bli grymt kul!

(Annelie bakom pennan)
2/6 kl 12.52
Morbror micke ringde för någon timme sen. Så nu har vi dushat och packat en väska var, för nu drar vi till Danmark! =) Sen får vi se vad vi gör där nere. Tar ju med oss boken så ni missar inget. ska berätta mer om den cyklande negern sen också.. Han kom ju tillbaka :p Haha vilken stork! Nej nu är det hejdå! PUSS

(Elsa bakom pennan)
Fan vad naaajs! Vi sitter i solen på perrongen och käkar picknick =) Klockan är 14.00 och om en halvtimme kommer tåget till Helsingborg och sen hoppar vi på båten till danmark! :D WOHO!! Så grymt kul! Underbart att komma iväg dit! vi har haft kul som fanoch nu ska vi ha ännu roligare!! BYE BYE SWEDEN

(Annelie bakom pennan)
kl 15.59
Ande welcome Denmark!
 Nu är vi framme i Snekkersten! HAha sjukt kul! Det var inte alls svårt att hitta vart vi skulle faktiskt. så nu sitter vi på ett tåg som tar oss till Tårnby där Morbror micke bor =) Båten var soft! satt på soldäck, köpte en bärs var och, oj sen var vi visst framme! :P Fasen vad fort det gick! Det var bara att svepa ölen och gå in igen.. Nu sitter elsa och rensar naglarna och jag ska göra en sudoku tänkte jag..
Det var en tant med slöja på båten som tänkte stoppa ner handen i våran väska, men nejdu! Vi stängde den och glodde argt! :D
Saknar Espan!
Mitt mongo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0