Ännu en fortsättning på resan! :)

(Elsa bakom pennan)
DANMARK 17.någonting =)
Vi har just kommit hem till Micke och Nettan, underbara människor! Har hunnit med en snabb rundtur i huset och tomten, fått i oss ett glas vin och maten är på gång =)
Dessa dagar kommer bli grymt sköna, det känner jag redan nu. Sitter ute i solen och tar en cigg innan maten är klar. Ska ner till fristaden nångång dom närmsta dagarna, kan knappt hålla mig =) kommer bli grymt! och sen blir det till att sola och ragga vid stranden nån dag med =) Nu ska jag njuta av solen och det härliga sällskapet!

Fan, glömde skriva hur dom bor, dom bor så grymt mycisgt att det är sjukt! Här vill jag flytta in! e som en herrgård eller nåt, fan nej, jag vet inte hur man ska beskriva det men ett gäng hus med innergård och skitfin tomt bakom, härliga grannar med tydligen, man behöver inte ens låsa eller stänga dörren om sog. otroligt mysigt :)

(Annelie bakom pennan)
19.29
Sitter i soffan och har precis ätit världens godaste kycklinggryta! My god! Ett par glas vin och nu blev vi visst trötta :P
haha nu sitter vi och snackar om sex.. enligt nettans dotter får man inte ha det efter att man är 50. haha :P Micke säger att så länge man kan stå så är det bar att köra! Haha klockrent!
Haha nu blev det diskution om annat, fett kul! Lämnar det nu!

PUSS och piss!


To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0