Lite uppdatering och bilder :)

Jag vet.. Jag är sjukt dålig på att uppdatera! men nu kommer det lite godsaker ;)
Minns inte allt jag har gjort dock.. så ni får ta det för vad det är.

Igår var det jobb sen chillkväll hemma med popcorn och film. Fick sällskap av Lovisa och Micke :D Sen var det sova, vaknade krasslig som fan.. Har galet ont i halsen och hostar.. :(
I fredags var det också en lugn kväll hemma hos mig med ett par glas vin. Mycket trevligt.
Torsdagen bestog av Tommy's Tokiga Torsdags Timme.. Det var helt okej, men det blev ändå en lugn och tidig kväll för min del :) Jobba dagen efter. Men hade hur trevligt som helst ändå!

Resten av veckan har varit minst lika trevlig! Solat och Badat och mest umgåtts med Elsa. Min kära lovisa kom hem från Mexico här om dagen! :D Yey! Så har umgåtts med henne ända sen dess typ :P Igår tog vi ett dopp i hennes pool och Jacuzzi ;) Mycket mysigt!

Idag kommer min kära roomie hem ifrån Grekland, och jaa.. jag sitter faktiskt och väntar. Såg på Facebook att hennes mamma åkte och hämtade hemme för snart 3 tim sen... på arlanda, men hon har inte kommit hem än? :O Och hennes telefon är inte på...
Fick för mig för en stund sen att gå in på Expressens hemsida. Där det stog med stora bokstäver att ett plan försvunnit! Jag satte hjärtat i halsgropen!! Men sen handlade det om planet som kraschade för länge sen. Puh! :P Men nu får hon faktiskt komma hem! För katterna saknar henne och löper amok i hela lägenheten! Röjer ner saker och leker som fan! När man vaknar på morgonen så ligger mattorna helt fucked och dom rusar runt som två stuckna grisar över allt :P Så jävla goa! :)

Mina kära kussar ska upp till Mush idag, så jag ska nog ta mig dit på ett eller annat sätt imorn. så får jag se till att hon ger mig lite huskurer för att bli frisk ;) Langar upp lite bilder från veckorna som gått! Har gjort en hel del :)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0