Reehab :)

Gud så skönt! Har varit hos mamma i Norrtälje sen i onsdags, kussarna var uppe från vaggeryd och det var mycket trevligt :) Vi har spelat guitar hero, kollat på en jävla massa film, spikat lister, badat och bara tagit det jävligt lugnt! Hur soft som helst!

Idag så skulle kussarna och hundarna åka hem igen, så jag liftade och dom droppade mig i berga. Vi tog en sväng med hundarna och en titt på lägenheten innan dom drog :) När jag varvat ner och satt mig vid datorn fick jag ett samtal,

Jag -Hallaaa
Lovisa -Hej! vad gör du?
Jag -öum, är hemma
Lovisa -Är du?! kom ner till kanalen!
Jag -Varför det?! vadfan gör du där?
Lovisa -Haha..... paddlar kanot
Jag -.....? okej.. aja jag kommer till bron
Lovisa -Toppen!

Där satt hon i en kanotjävel med Pål och käkade jordgubbar... Jag fick smaka en ;) Sen bestämde vi oss för att dra till tegel ikväll, så dom trampar nog strax innanför min dörr ska ni se. Jag blir dock chaufför ikväll:) Förhoppningsvis får jag bära sötisarna hem :P

"Tänd mig mannen"


Kommentarer
Postat av: Loo :)

haha konat är kool! tänd mig mannen :D

2009-07-13 @ 11:59:12
URL: http://babyloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0