Otroligt härlig natt! ;)

Haha fyyfan!
Igår vart jag chaffis, sen blev det jacuzzi och pool hemma hos syskonen Strandberg :) Det var mycket trevligt, kom hem typ 5 i morse eller något. Jag är ganska förvånad över att jag lyckades hålla mig vaken hela natten eftersom att jag var nykter, men men :) Man kan ju faktiskt ha roligt nykter :) Jag dansade tillochmed massor! haha!

Gick och la mig på dirr när jag kom hem, vaknade halv 2 för vi skulle ju dragit och åkt vattenscooter, men ingen orkade vakna så jag gick och la mig igen. Gick upp för ungeför 40 min sen ;) haha det var mycket välbehövligt kan jag tala om!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, kanske träffa Mr M? :) 

Nu ska jag hitta på något annat :) Pusshej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0