Ljusterö, även kallad jävulsön..

Igår kom Lovisa hit till mig, så vi mös lite hemma. Sen drog vi och åt och sen blev det marknad. Hur mysigt som helst! Åkte karusell och sen blidde det bärsa! Efter ett tag dök Hanna upp och ölade med oss i öltältet, sen kom också Danne och joina :) hela familjen var kvar ett tag men lämnade oss in på sentimmarna då dom skulle på bröllop idag. :) Men bordet blev inte tomt för det inte, sen kom det ett helt gäng och satte sig vid oss och vi hade askul! Sen bestämde vi oss att ha efterfest hos Hanna, men när vi kom ínnanför dörren efter ca 2 tim knatande så slocknade vi direkt :) Jag och Danne gick i normal takt medans dom andra gjorde något helt annat.. :P Så jag och Danne satte oss på ett berg och smygtittade och lyssnade på folk som gick förbi :D Skitkul!

I morse (för mig) så gick vi upp runt 11? Hannas mamma hade dukat fram frukost till oss allihopa så vi åt lite, sen gick vi hem till mig, jag, lollo och Danne. Körde hem Danne till sig sen körde jag Lovisa till färgan! När jag kom hem iugen blev jag jävligt badsugen! Så jag tog med mig Hanna och åkte bort till Danne och badade :P Sen åkte vi hem, jag och Hanna och gjorde pastasallad.

Nu sitter jag nyduschad och ska fixa klart mig och dra mig till marknaden med CO igen. Mycket trevigt har vi haft det! Jaja nu kaffe och cigg med Jessika.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0