Friends don't last forever

Fan vad rätt jag hade för ett år sedan ungefär...
Det är kanske lika bra att vi inte umgås längre. När du hittar något som verkar bättre eller är roligare för ett tag då håller du dig där. De gamla du hade lägger du i ett skåp och tycker att dom ska vänta på att du ska tröttna på det du har för tillfället. Oftast har du hört av dig, men det slutade för ett bra tag sen. Det är ok, för jag vet att jag har vänner som alltid kommer finnas och du var kanske inte en så stor del av mitt liv som jag trodde. Fine.. I'll survive. Men kom ihåg att jag kommer inte finnas där nu längre. Så dont even bother to call me. Vänd kappan efter vinden bäst du vill. Vi får se hur många vänner du har kvar i slutändan. Puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag finns alltid för dig, det vet du iaf snuttan! <3

2009-07-24 @ 15:22:29
URL: http://spetelsa.blogg.se/
Postat av: Lilla Carro ;O

Ja me, alltid alltid,

Kyssen!

2009-07-25 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0