Äntligen! :D

Imorrn åker vi! Yeey! galet taggad?
Idag tog jag och Micke oss en tripp till Norrtan, fast innan dess var jag med min kära bruno till farbror doktorn. Det gick toppen! Glad att jag lyckades få med mig kvinnan! Sen efter det drog jag hem och la mig en liten stund faktiskt.. vi var klara klockan 09.30... mmh jag gick upp tidigt. Såå gick hem och sov en stund, ställde klockan på typ halv 11, men gick visst inte upp då :P Fick mess av micke.. Kom ner till parkeringen!
Haha, ajo tjena! jag hade inte gått upp än... så han kom upp så fixade jag i ordning mig sen åkte vi :)
Väl i Norrtan så blidde det tatueraren och sen fika. Träffade Alex i norrtälje, som ska gifta sig nästa lördag :D Grattis Tommy och Alex!! :)

Sen åkte vi hemåt och påväg hem svängde vi in hos lollo och bokade ett bad med henne :) Så hem och hämta badkläder och sen tillbaka. Bada massor, hur mysigt som helst! Sen fick vi kaffe och hembakade mackor av lollos Mush och Fush.
Sen åkte jag hem och packade :D iih! Ska bli skönt att komma bort igen!

Idag är det dagen före julafton btw ;) Fråga inte... :P

Har precis lagt in massa musiket på ett usb som vi ska ha i bilen i mörra :) ska vara lite social nu. Puss heej!


Kommentarer
Postat av: Ditt mongobarn

WIIIIIIIE :D NU DRAR VIIII!!!

2009-07-30 @ 10:46:40
URL: http://babyloo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jävla fin bild! :) tack för att du drog med mig till doktorn :P ! Hahaha! Men var inte särskilt tacksam när jag gjorde provet ! Ajjj ! Hoppas ni får grymt kul när ni är borta !

2009-07-30 @ 11:53:41
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0