tråkigt?

vilket är ditt livsmål: Ööööh, gjabbaj...
vad har du för puder: Fuck do i know, något som ser bra ut på?
har du använt någon hårprodukt idag: Jo, Gliss hair repair (luktar fett mums!
vad använder du för parfym: Tendenza
hur många speglar finns i det rum du är i nu:  Ingen faktiskt, eller jo en lite fickspegel
var är du nu: I vardagsrummet
har du bråkat med någon idag: neee  
saknar du någon nu: Ja!! Min elektriker!
dricker du alkohol: Haha, nej absolut inte! Jag är emot alkohol ;) Eller?
tar du droger: Nej
vad köpte du senast: Det förblir HEMLIGT!
har du åkt fast för snatteri någon gång: Ja, fast det var inta jag som snattade :P
när var du i en affär senast: För en timme sen
mötte du någon du kände då: Nix
tycker du om dina grannar: Det beror på hur lång sträckvidd en granne har.
använder du icq eller msn:  MSN
hur många datorer finns i ditt hus: 1 just nu
när fick du senast en present: Julafton
när gjorde du senast något riktigt dumt: Natten mellan Måndag och Tisdag
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Nej, går inte i skolan...
har du några högklackade skor: Ja, massor
vilken är din favoritfärg: Rött, svart, vitt och rosa
har du blivit hotad via telefon: Ja
goth eller pop: Pop!
vad har du för planer till helgen: Förhoppningsvis träffa E idag, imorn blire utgång med SARAH!!!!! :D
har du en hårborste i din väska: Nej, använder inte väska så ofta ^^
har du stadigt sällskap: Det beror på hur man ser det, Sambon Carro, Pappan till mina barn Johnny, och Min elektriker :P
hur många lampor har du i ditt rum: 7.....
vill du ha barn: Ja, någon gång så.
vilken färg har du på dina underkläder nu: Lila/rosa
gillar du dokumentärer:  Det beror på
längtar du till din nästa födelsedag: Jorå, fyller ju 20. Men inget emot min 18årsdag!!!
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Japp
har du rakat dina ben någon gång: Nej aldrig?? JO
vilka språk kan du prata: Svenska och Engelska
skulle du kunna ha silikonbröst:  Vet inte, trivs med mina egna :P
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: 20!
cigaretter då: 18
borde man få röka på pubar: Nej
när fikade du senast: Med mamma i stan någon gång innan jul...
har du kvar dina barndomsskivor: Nej
hur många hål har du i öronen: 11
vem pratade du med senast: Carro
vad pratade ni om: Haha inget vettigt som vanligt, allt och inget.. Om att göra barn, om Johnny, mat, jobb, ja you name it ;)


Stulen från Menageatrois

Kommentarer
Postat av: Bruno Banani

Hahahaha! "har du stadigt sällskap" frågan!

Vi är som en stor familj! Jag och Espan får bli plastföräldrar åt dina och Johnnys barn! Haha orka förklara våran situation för alla sen! Annelie : jag är mamma, johnny är pappa! Men jag är tillsammans med espan och johnny med carro! tummen upp vi kör!

2009-01-09 @ 14:46:18
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: A

Hahahahah! hur bra som helst! Eller när vi ska hälsa på johnny, och jag följer med och ba: "Hej jag är Carro, johnnys flickvän. det här är Annelie, hon som han ska ha barn med! så får vi komma in och ha sex med honom nu?"

xD

JÄVLA SJUKJÄVLAR VI ÄR!!!!!

2009-01-09 @ 23:18:38
URL: http://anneliemyrberg.blogg.se/
Postat av: Bruno

Hahaha! Det hör väl till vanligheten? ;)

2009-01-11 @ 00:07:11
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Bruno

Hahaha eller sen när du har värsta stora magen, jag: "Det är jag som är johnnys flickvän, det här är allas barn!Så pekar jag på din mage (espan vinkar också)" YES!

2009-01-11 @ 01:13:01
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Bruno

Shh! Pappa är på affärsresa! ;) Glöm inte det när Kirish är med!

2009-01-11 @ 21:47:46
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0