Skönhetsprinsessa

Sitter och tittar på skönhetsprinsessor 12 år senare. Det är det sjukaste jävla skit jag sett!! Hur fan tänker människor?!
Kan någon vara jävligt vänlig att berätta för mig VARFÖR man sminkar en 9 månaders bebis, eller en 4 åring och sätter på dom fucking showgirls kläder?! Ska man inte få vara barn så länge det går nu eller?! Det är fan psykisk och fysisk misshandel. Det är så jävla äckligt! Okej om ungen hade varit 14 och ville testa sminka sig, men 9 mån?! och 4 år?! Get a grip förfan! Fuck USA och deras jävla ideer! Ska vara så jävla materiella. Sug!

Nu ska jag äta chokladpudding med Carro och vänta på Espan :)

Och varva ner lite kanske? Blir bara argare och argare ju mer jag ser!!! Så nu ska jag stänga av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0