Gå och dö äckeljävel!!! SKITSYSTEM!!!

Fan vilken jävla PISSDAG!!! Har varit nära på att gråta idag, så jävla arg har jag varit!:( Jävla skitsystem!

Sitter ute på Ljusterö och är barnvakt åt syskonen. Vi har precis käkat middag och dom sitter och kollar på tv.
Detta JÄVLA väder vill jag inte ha längre!!! Kan det inte bara sluta Snöa/Regna och bli sommar nu?! :( Jag har gått massor ute idag, och jag var heeelt jävla dyngsur när jag kom hem! Bara för att allt gick åt helvete idag! PISS! Ursäkta mina utbrott men det har inte varit en bra dag!

På fredag ska jag åka och prata schema och så:) Så allt går jättebra nu! (förutom skiten idag!!!)
Imorn fyller min karl år! :D Men han vill ju inte ha något så jag får vell improvisera eller något?

Det finns dom som tycker att min familj inte bryr sig om mig och min bror bara för att vi får festa och umgås med vänner. Men det är helt jävla sjukt! Mamma har ALLTID vetat vart vi är och vad vi har gjort! Visst vi har festat lite för mycket och för hårt ibland, men så länge man lever så lär man! Och gör man inga misstag kan man inte förbättra sig! Jag skulle inte vilja sitta inlåst och inte få göra något alls fram tills jag var 25! Hade inte jag fått göra allt jag gjorde så hade inte jag varit den jag är i dag, och inte ha klarat mig själv! Men mamma och Pappa har alltid låtit mig ta eget ansvar och inse mina egna misstag och på det sättet så vet jag vart mina gränser går och vad man kan och inte kan göra! FUCK YOU bokstavligt talat ni som tror att min familj inte bryr sig! Hoppas ni har kul sen när ni är 25 och det enda roliga minnet ni har är att ni har suttit bakom en ratt vid 24års ålder men inte fick köra längre för mamma är rädd att du ska krocka!

Haha fan asså!

Kommentarer
Postat av: Carro

True true!

Ingen kan säga att era föräldrar inte bryr sig bara för att ni har festat och varit ute sent.

Näe fan.. det är är fucked up. Det är inte rätt!



/ Bruno Banani

2009-01-20 @ 20:50:16
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0