En flicka som är stark

Det står en flicka och drömmer sig bort, hon samlar liv
Det står en pojke som drömmer tillbax, han struntar i
om han inte kan få den.
Hon drömmer om och om igen.

Jag ville känna bägge två men såg att det inte gick.
Så jag valde bort pojken och förtjänade det jag fick.
och det jag förlorade
Jag tänker om, om igen.

Men om jag plockar ner en liten bit, och kallar den för kryptonit.
Och ger den till en flicka som är stark.
Ja, då kan ingen någonsin hindra att, jag gräver ner mig som en skatt.
Och ger den till en flicka som är stark.

Hela världen färgas grön och jag tittar på,
det står en flicka och drömmer tillbax hon färgas grå.
Fast jag inte kan se den, allt målas om, om igen

Så jag ger mig ut bland gröna träd och jag plockar ner,
alla frukter jag kan se, behöver fler
Gör om det i morgon, gör om det om och om igen



Mimikry - En flicka som är stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0