Det går bra nu, kompis!

Hej hopp gummisnopp!!!

Idag har varit en dryg dag, och helgen blir inte mindre stressig. Har varit på en arbetsintrevjuv idag, och det gick smort! Igår var jag på bio med Bror, Fina och Espan :) Yes man såg vi, och det var super mysigt! Sen lämnade E av mig hemma och jag gick och la mig. Imorn ska jag upp tidigt och dra och provjobba. Sen efter det ska jag ut till pappa och hämta bil och barn och åka och spela bandy! Så stressigt blir det!

Nu står det Lasange och kebab med ris på bordet! - Ja vi kör på hämtmat när vi inte orkar laga något själva

Men vi är mätta, och jag är sjukt trött och tänkte sova nu! Eller snart iallafall!
Miss you babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0