Vi skulle till sydpolen och träffa jultomten! POPKORNBALLE

Nej det blev ingen hemmakväll igår, var det någon som verkligen trodde på det?! Nej jag tror inte det va.

Jag och Bruno begav oss till Gribban kl 22 igår. På vägen dit får vi för oss att vi sitter på fel buss, och kommer hamna i sydpolen, och när vi väl kommer dit så kommer vi råka på jultomten och en iiglo.

Haha, tänk om vi sitter på fel buss...Och kommer till typ..?
Hahaha typ.. Sydpolen! Hahaha aah, Vi ba fan va kallt det blev, och vart kommer all snö ifrån? Kolla en iglo! ....
Titta där går tomten!
Appelgren ringer, Vart är ni?! haha, jag vet inte! sydpoolen tror jag, vi träffa just tomten!
(okej, det kanske inte ser så kul ut nu! Men när vi pratade om det igår var det helt hysteriskt!) Som resten av kvällen.

Efter en ganska kort men rolig resa så kommer vi fram! Haha, sen blev det visst ölspel.... Oj då? Sen har jag en heelt galen video på Carro som jag ska lägga in här på bloggen så småningpom när jag vet hur man gör! Kan någon förklara för mig hur man gör? :P Den är sinnessjukt rolig  !!


Några av kvällens otroligt charmiga komentarer! :) Kaaaan det vara Carro som öppnat käften?!


-Jag äter chips! Men asså, inte så ofta....inte sååå ofta asså. Jag äter popkorn.. det äter jag..

-Asså, din morsa ägen en jävla korvkiosk... Min mamma äger ALLT, förutom en korvkiosk!

-Annelie.... KOLLA HÄR! Det är fler Kung här än vad det Falkon! Och jag har druckit Falkon! Så jag är inte full....

-Sen drack vi vin... Och du är fucked up!

-Grejen är att jag är så jävla bra! LÄS MIN BLOGG! Den är bäst

"Vad heter din blogg?" -Desireenillson.fuckyou.se! FATTAR DU?!


Sjukt rolig kväll :P

Jag saknar min man!!! <3


Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHAHAHA karatefylla yes sir!! fett kul

2009-02-28 @ 16:25:50
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-28 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0