jxispabcdoa

Jag blev utmanad av : Sarah

Regler:
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

7 sanningar om mig (Jösses, vad kan jag skriva som folk inte redan vet?):
Jag bryr mig väligt lite om vad andra anser äckligt eller "okvinnligt"
Jag säger oftast vad jag tycker och förfinar helst inte orden
Jag säger aldrig att jag älskar någon om jag inte gör det
Jag älskar egggegg! :D
Bästa delen av mitt liv var sommaren 2007!
Jag ser Adde som min Pappa
Jag hatar falska människor! Och tro mig, det finns många!



Jag utmanar:
Bruno Banani
Anneli


Haha, läser inte fler bloggar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0