Onsdag - Lilllördag?

Godkväll alla mina vänner! (och ickevänner)

Om ni läser rubriken och tar det som att jag ska gå ut ikväll så har ni fel. Det har blivit väldigt lite utgång på senaste tiden, vilket har visat sig ganska hälsosamt och skönt :) keep up that good work!

Nej jag ska faktiskt jobba imorn förmiddag, sen kanske åka till Espan och dryga sig lite ;) Dumskalle <3 Sen på Fredag ska jag spänna tandställningen:( sen jobba kväll. Lördag och söndag är lediga dagar :D Ska bli skönt. Har för mig att jag skulle göra något på söndag, men minns inte vad. (?)

Igår var jag i Annelis skola, där går också brusch. Och hälsade på lite. Fick höra bästa nyheten och det var fan på tiden kvinna! :) Hon är inte en bra vän.

Nu ska jag gå ner och grillas i solariet :)

Den 20 Juli åker jag till Mexico!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0