Nej tack fyfan!

Jag - HAHAHAHAHAHAH asså... HAHAHA!!! haha! Kollar du på 5an?! HAHA!
Carro - Hahaha, det med bilarna? Det är ju du!
Jag - Skämtar du?! Jag knullar inte med mina bilar ffs!!! vad lever vi i för värld?!
Carro - Hahaha

Jösses! Var det någon som såg -Min bil är min älskarinna?
Fyfan vad sjukt! Hur kan man tända på en bil? Okej att dom är snygga, har fina former gå bra eller whatever!! Men knulla med dom?! Vad finns det att knulla med? Och tända på? Det är en bit PLÅT! Förihelvete! USCH! Skulle jag gå ut och se någon hångla upp min bil någonstans skulle jag klappa till den jäveln! Dom tror att bilarna gillar när dom sprutar på dom :S Okej att jag älskar min fula litte söta Opel, och har ett namn på den för att det är min pärla, MEN KOM IGEN!!!! Eeeeew!!!

Jaja nog om sjuka fetischer!!! Sitter hos Espan och ska snart sova :) Imorrn är det jobb som gäller. Sen på torsdag ska jag på bandit unpluggedfest på Harry B med Jessica :) Och kanske fika med Nettan? 

Nej hejdå jävla bilknullare! 

Kommentarer
Postat av: Carro

Såg inte hela programmet, hann fatta vad det handlade om och gick hem från syster haha!

2009-02-25 @ 14:09:39
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0