Less?

Du kommer till en tid i ditt liv när du inser Vem som betyder något, Vem som aldrig gjorde det, Vem som inte kommer göra det, Vem som alltid kommer göra det, Vilka som måste göra det, dom som du inte kan göra något åt att de är ens släkting eller liknande, men ändå skulle vilja välja bort om det gick. Vänner som visar sig inte vara så bra vänner som du trodde de var, som sen vänder på klacken och går åt andra hållet. Eller bara en liten sak som att aldrig höra av sig. Eller dom som man vet att dom inte betytt något, men ändå försökt att umgås med och fortfarande försöker umgås med för att dom kanske är vän med en vän. Jag måste ärligt säga att jag inte är riktigt säker på vilka som skulle stå kvar när jag behövde det, jag tror inte att någon kan säga till 110% att dom skulle ställa upp vad som än händer av mina vänner och mena det ända in i hjärtat. Jag kan tänka mig väldigt få som skulle kunna ställa upp, men ändå inte helt säker. Skitsamma! Det är vell ändå inte viktigt?!

Jobb snart! Sen blir det sova och upp imörra för att planera! Och träffa Älsk igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0