En känsla av allt?

Jag har försökt komma på ett ord för en känsla idag, men jag kommer inte alls på något bra...
Jag har en känsla som är helt jävla underbar ibland! En känsla som jag inte riktigt kan sätta ord på. En känsla av lycka, en känsla av kärlek så jävla djup, en känsla av framtiden, det förflutna och en känsla för alla vänner du har! En känsla för alla sjuka skratt du har haft med dina vänner. En känsla av lätthet och känsla av att vara vuxen, för det var vi inte för 4 år sen.. en lycka så djup för folk du mött i livet, nu pratar jag om senaste 4 åren. och folk som har gått. 

Saker du är stolt över och vill berätta för hela världen, och om hela världen redan vet det så blir du mer stolt och hoppas att dom kan vara lika stolta! Det är en så jävla skön känsla som jag bara får ibland! Bara en grej som igår, att jag och Carro åkte till Jakob och träffade Appelgren mfl, bara det gör mig lycklig att tänka på. Att jag har så fina vänner. Att jag inte kan låta bli att hoppas att vi kommer hålla kontakten livet ut, (Även om jag vet att det inte blir så med alla) Men bara känslan av att jag känner några av dom bästa personerna ni någonsin kan möta! Som ni troligtvis aldrig kommer ens vara i närheten av att möta och lära känna.
Dom, dom känner jag!

Kan ni sätta ett namn på den känslan?

Kommentarer
Postat av: Carro

Det heter överlyckligt*? haha vet inte, ikväll blir det bada nakna, massage, middag, film och godis! muuah!

2009-03-01 @ 14:59:01
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kan ordet du skulle vilja använda vara harmoni? =) Du känner dig ju tillfredställd och fylld av glädje. Kanske har du fått ett smakprov på den nirvanan som du vill uppnå? =) Räcker den kommentaren älskade du? ^^

2009-03-04 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0