Takida, Julpynt och Bio!

Jaja, här har du Carro. En uppdatering om mitt otroligt spännande liv! Haha!

Var precis nere och solade. Det blev ingen skola idag, jag tycks aldrig bli helt frisk :( Katten såtr och vill ha min uppmärksamhet just nu men jag skiter i henne! haha! Nej det gör jag inte, hon är så jävla söt!

Igår hade jag och Carro en av våra vanliga flippkvällar.. Det var länge sen vi hade en sån och jag gillar dom! Haha! Så jävla störda, Carro låg och sjöng när jag hade camen och micken på! Hon blev måttligt chockad när jag sa att Marcus hade hört allt! haha sen gick det bara utför!
På tal om Marcus så träffade jag honom i lördags! Sjuukt länge sen och det var jävligt kul att träffa honom igen! min plutt! :D Och igår så gick vi på bio och käkade romantisk middag bestående av Mc'd! haha! Vi såg 2012, vilket var jävligt bra! Se den :) Sen skulle jag hitta till Norrtälje i går morse, vilket gick mycket bättre än jag trodde! :D Dock tog det 2 timmar... Jäva trafik på mornarna! 

Fick finbesök av Lindhe igår också, han kom upp på kaffe och hade med sig damsugare! tyvärr så gillar jag inte damsugare så han fick äta dom själv och ta med sig dom hem ;) Han har ju flyttat till Norrtälje trakterna stackarn.. Köpt hus och grejer.. haha! Han har blivit vuxen! Undra när vi andra ska växa upp?! xD Gynther var förbi innan det också kom jag på.. Fan alla vaxholmare på samma gång! Toppen! :)

Var på Takida i lördags! Så jääla najs!! Tänk om man skulle kunna se dom varje dag? Fan vad bra jag skulle må!
Innan det var jag hos Jessica och julmyste! :)

Och igår storstädade vi och Julpyntade :D Så nu är det superfint här!! :D

Så Carro, hoppas du är nöjd! För nu ska jag hitta en bra film att ladda ner! ;) PUSS Älskling!


Kommentarer
Postat av: CARRO

SKITMÄNNISKA!!!! som ser ANDRA filmen vi bestämmt att se UTAN MIG!!!!!! Vare sig du vill det eller ej så är du skyldig mig en timeout från lägenheten då jag ska få hem besök. ;) OAVSETT vem det är! Too bad!

2009-12-01 @ 21:43:46
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: CARRO

Skickade en kommentar hit men den har inte kommit fram.. lång var den också ! Tar det med dig sen istället skit människa!!!! Haha

2009-12-01 @ 21:46:30
URL: http://bergacarro.blogg.se/
Postat av: CARRO

Nej.. där var den ju ! wiiiiiiie

2009-12-01 @ 21:46:54
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0