Sömnbrist..

Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen
Hur svarar du i mobiltelefonen? Ajja, Hallaaaaaa!, ÅSNA! eller något annat kul..
Ringer det mycket till dig? Till och från
Ringer du mycket? Ganska
Vem ringde du senast? Sandrew
Hur mycket pengar har du? Aldrig tillräckligt.
Senast kramat och när? Marcus i måndags
Antal timmar sömn inatt? Tillräckligt
Sov du ensam? Bara jag och katterna :)
Vem sov du hos senast? Marcus
Vem sov hos dig senast? Minns inte
Vem vet mest om dig? Oj... ingen aning.. Mamma?
Vem vet du mest om? Jag vet mycket om många ;)
Vad ser du fram emot? DANMARK!!!
Vad vill du ha just nu? PS3, Pengar, och någon som kan komma hit och vara vaken med mig eftersom att jag kollar på¨paranormal activity helt själv i en mörk lägenhet :(
Vem hånar du? Ingen tror jag
Vem längtar du mest efter? Många!
Vem vill du helst slippa? Alla som lägger näsan i blöt
Vem stör du dig på? Folk som kör 60 förbi fartkameror där det är 70... (big deal va?)
Vem vill du sova bredvid inatt? Världens goaste katt!
Vilken buss åker du oftast? Ingen.. Åker Manfred <3
Vilken årstid är det nu? Vinter :D Saknas bara snööö!
Anser du dig själv som snygg? Ja, jag har mina dagar ;)
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja såklart jag är kär i min fästmö
Är du en bra partner? Det tror jag
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har du varit otrogen? Ja
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Båda
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
Vad åt du senast? Pizza
Är du polare med grannarna? Njee
Har du varit på ett party? Nej, aldrig!
Har du varit utomlands? Ja Egypten
Var är dina syskon just nu? Ingen som helst aning!
Vilken tid gick du upp imorse? 7..
Vad gjorde du kl 2 inatt? Glodde på film...
Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar och tänker; Undra vad Carro ska göra idag.. Ska nog snoka lite och se vad jag kan få redan på för smaskigt
Vad ska du göra efter det här? Öööh, SOVA! (Om det går)

Kommentarer
Postat av: CARRO

Aaaaaaw jag är det första du tänker på när du vaknar <3 !!! Hahaha ! I know... I´m hot !

2009-12-04 @ 12:21:00
URL: http://bergacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0