Öl, Julpimpad BMW, Fittkalle i gribban och ROCK! <3

Nu jävlar är det FEST! Så jävla näääjs!
Kom hem för någon timme sen ifrån stan, har varit inne på fotostudio och fotat lite med Mamma och Nettan :) Så jävla underbar dag! Det var välbehövligt! Tog lite speciella blder också, men inget ni får se ;) haha!

Nu sitter jag med en öl i handen, min bror vilar upp sig så han orkar hänga med mig hela natten, banditskivan på högsta volym, julpimpade BMWn står utanför och väntar förväntansfullt och snart drar vi till Fittkalle i Gribban! ♥ KAN det blir bättre?! - neee

Igår var jag på Middag i vaxholm med Sandra, Humla, Agnes och Anders. Mycket trevligt måste jag säga! Sen drog jag vidare till gamla godingar i täby! Sen drog vi till Anchor och röjde! Dock var jag chaufför :) Lika trevligt det!

MUMS för den här helgen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0