Nu jävlar ska vi göra Köpenhamn osäkert!

Nu sitter vi och småsuper på hotellet. (haha trodde ni att vi småsöp eller?! Vi är redan fulla) ;) Vi har fixat smink och kläder, alla förutom HUmla som är fett seg.. Anders vart ju klar först såklart. Lyckos karlar... Men han sminkade sig lite också, han fick 2 nyårstår :D

Det roliga är att vi allihopa verkligen har en dator var! Haha! Plus att det är gratis trådlöst på hotellet :D Så vi är lite halsociala till och från ;)

När vi anlände till hotellet kl 11.45 typ, så var vi alla överens om en power nap. Såå vi ställde klockan på 5! Jag lovar att jag hade kunnat sova hela dagen utan tvekan! Men alla gick upp och tog en dusch sen var det bara att starta på bag in boxen. Efter att vi knatat ner till 7 eleven och shopat lite groggvirke till Vodkan ;D

Vi vet inte riktigt vart vi ska än, men det bli nog asabra! bloggar nog om det i morn eftermiddag. Kommer nog gå tillbaka till sängen efter frukosten ;D haha jag och sandra har videobloggat också! usch! Men vi lägger upp den i morn eller nåt :D

nu ska jag vara social :) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0